Livrare si plata
Pe langa sumele percepute de Wepack pentru produsele comercializate, se solicita clientului plata unui tarif de livrare, asa cum este afisat pe site. Taxa de livrare este de 25 lei, pentru comenzile in valoare de pana la 500 lei si gratuita* pentru comenzile mai mari de 500 lei.
* Cu toate acestea, pentru comenzile mari in volum si greutate, se poate cere plata unor costuri suplimentare de transport chiar daca valoarea comenzii este peste 500 lei. Costul transportului se calculeaza in functie de volum si de greutatea coletului.
Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul www.wepack.ro se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat GLS, in 2-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
Produsele personalizate, care nu se afla in stoc, se vor livra in conformitate cu timpul de productie.
Timpul de productie se poate modifica in functie de cerintele si cantitatea specificata de client. In acest caz timpul de livrare se va stabili de Wepack impreuna cu clientul.
Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii. Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului.
Clientul poate sa ceara oricand o copie a facturii fiscale, care va fi trimisa pe adresa de e-mail.
In cazul in care doriti sa alegeti o alta firma de curierat sau o alta modalitate de livrare va rugam sa ne contactati pe comanzi@wepack.ro
In perioada sarbatorilor este posibila o prelungire a timpului normal de livrare din cuza volumului mare de comenzi. In acest caz veti fi informat de Serviciu Clienti cu privire la data livrarii comenzii.
Wepack nu poate fi tinuta responsabila pentru intarzieri sau anulari de livrari ale produselor comandate, daca acestea sunt cauzate de motive independente de vointa Wepack, care includ: probleme de logistica ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform prevederilor legislatiei romanesti aplicabile si in vigoare in momentul confirmarii comenzii.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrari se pot intoarce la expeditor. Livrarea ulterioara a lor se poate face numai dupa reconfirmarea comenzii cu acordul Wepack.